Super teściowa a może nie

Jesteś  młoda zakochana , poza sobą  nie widzicie  nic ,w końcu  zaręczyny  i ślub  . Poznając swoją przyszłą teściową myslisz super  kobieta o wszystkim można  z nią  pogadać, zawsze uśmiechnięta , czasami próbuje  coś  doradzić, ale w taki sposób, aby myślałaś  , że daje dobrą radę  możecie   z niej skorzystać , a nie musicie. wtedy ty jesteś tak zaślepiona, że nie widzisz iż ten  usmiech i ta dobroć z rujnuje  ci życie. Rok po ślubie  nadal szczęście  małżeńskie znalazło  sie wasze pierwsze dziecko , tak bardzo oczekiwane ,zachwyt  małym  bobasem jeszcze  przysłania  prawdziwe  oblicze kobiety , która  dała  ci szczęście w postaci męża  a zachwile zgotuje ci koszmar . Zaczynają się  dobre rady jak ja to karmiłam  , ubierałam,  dawałam  dziecku jeść  i oczywiście  co dawałam,początkowo  ustępujesz  do świętego spokoju.Ale  po jakimś czasie zaczyna  cię  to irytować.Zaczynasz się  buntować,mówisz o tym mężowi, a on cię  uspokaja  i próbuje was jednać. I sie zaczyna  co wojna między  tobą  a  matką  twojego  ukochanego  . Ty nie odpuszczasz bo  masz swoje racje  ,a ona  myśli  , że  syn będzie  słuchał  rad mamy.  Mijają  tygodnie  ty masz wszystkie go  dosyć  , płaczesz po nocach i w końcu  wpadasz  w depresję  zycie ci się  zawaliło  nie wiesz  co z sobą  zrobić . Myślisz  sobie dam radę  i ciach drugie dziecko ,oczywiście  jesteś  szczęśliwa  bo macie parkę  dzieciaczki zdrowe , ale nikt nie  widzi ,że  ty cierpisz , mąż zaczyna cię  olewać   nie  okazuje miłości  ,szacunku, nie widzi twoich łez  ,a ty sama pozwalasz na to bo co masz robić  jesteś  bez wyjścia;;;;NIE pamiętaj  jest  wyjście  nie jestes sama  jest wiele  takich kobiet musisz porostu  wstać i walczyć, wiem że to trudne i wiele  z was powie jak mam to zrobić  . Pisząc  to piszę o sobie bo byłam  w takiej sytuacji  będę  ja wam opisywać  w dalszych  moich wpisach. OPOWIEM  ile kobieta musi wycierpieć  by ratować  swoje małżeństwo, które i tak  przeradza się  w toksyczny związek.     Wiele osób  ,znajomych, widzą  wasze  życie  bardzo  udane i myślą  , że  jesteście  szczęśliwi  inaczej, to wygląda  z drugiej strony, czyli z tego  jak cierpicie.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kobieta i mężczyzna dwie strony

STRACH

POMYŁKA CZY SZCZĘŚCIE