Kobieta i mężczyzna dwie strony

 Dziś  chce  powiedzieć,że  nie  każda  teściowa jest tą  złą teściową  bo zdarza się tak, iż teściowa  moze być  lepsza niż  rodzona matka . Życie  nam pisze różne  scenariusze i dopiero gdy mamy teściową  poznajemy jak to jest mieć  dobrą  przyjaciółkę.Pisze o tym bo każdy  znas doznał  czegoś innego ,ale nikt nie mówi  o tym że  pokrzywdzonym  może być także  facet , napewno się  dziwicie facet jak to możliwe przecież to oni nas krzywdzą  tak płeć  męska  może być słaba, oni też mają  uczucia tak jak my kobiety też  mają dobre i złe  teściowe,także  cierpią my kobiety możemy tego nie rozumieć.  Dlaczego tak  to widzimy bo myślimy  ze faceci nie płaczą  w tej sprawie  bardzo się  mylimy są  tylko ludźmi  tak jak my i mają  uczucia  . Ja poznałam  kogoś  takiego i wiem że  jezeli mężczyzna  przyznaje się do tego że płacze to znaczy  że  został skrzywdzony i to bardzo  ,różnica jest taka ze kobieta to wylewa od razu  a dlaczego bo jej uwierzą  a facet się  wstydzi  bo nikt nie uwierzy  że on cierpi, po cichu  płacze  i w końcu odejdzie.  Nie chcę krytykować nikogo ale pamiętajmy  o tym nie ważne czy jesteśmy  kobietą  czy facetem nasze uczucia są  takie same jednakowo skrywamy to co czujemy. Nie pokazuję tego po to aby kogoś  urazić, ale poto byśmy  zrozumieli że  mimo  tego jak bardzo cierpimy  nie ważne jaką płeć  mamy ja piszę  to bo sama cierpiałam,ale między  czasie poznałam  kogoś kto  cierpi  tak jak ja cierpiałam, a dla tego  że  jest facetem boi się  przyznać, ze ma w życiu  źle. Wiecie co  mnie najbardziej  zaskoczyło w rozmowie z tą  osobą sama ma problem a mnie pocieszała,napewno ktoś powie śmieszne  facet który cierpi pociesza to nie możliwe  uważam że nie ważne czy się jest kobietą  czy mężczyzną każdy  cierpi jednakowo  nie osądzajcie  drugiego człowieka bo o sądzisz  źle  a potem będziesz tego żałować.W dalszych opisach poznacie jak możemy  kogoś zle ocenić  ,druga strona jego życiowego  scenariusza jest całkiem inna.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

STRACH

POMYŁKA CZY SZCZĘŚCIE