Jesteś silna

 Nie pozwalaj by twój  partner czy mąż  tobą  poniewierał tylko dla tego  że  nie  chodzisz do pracy , bo masz na głowie  dom dzieci i wszystko inne  by mu ułatwić  życie. Ktos z was powie to obowiązek  tak i macie rację,ale  obowiązkiem jest także szanowac kobietę  przytulać  ja mówić  że jest wartosciowa dla niego  małym gestem  sprawić  uśmiech na jej twarzy . Dwadzieścia  lat bycia razem i to wyklucza  od tego aby z kimś  rozmawiać mówić  czule słowa powiedzieć że się  go nadal kocha . Toksyk tego nie robi on ma swój  świat  takim jakim go widzi , ale dla koleżanki z pracy jest inny bo ma ładne paznokcie makijaż  fryzurę umie z nim rozmawiać  drogi facecie wasze kobiety też  takie są  tylko wy tego nie widzicie to działa  oczywiście i w drugą stronę. Gdy na twojej drodze stanie  ktoś  kto cię  zaczyna rozumieć  mówi że  jesteś  piękna  mimo  wieku wtedy  zaczynasz rozumieć  swoją wartość.  Masz dawnego znajomego przyjaciela czy przyjaciółkę . Wydaje nam się  że po tylu latach wspólnego bycia z sobą  nie musimy okazywać  swoich uczuć  jeden do drugiego Tak właśnie doprowadzamy do rozpadu naszych związków moi drodzy wie że  ktoś  powie to brednie , ale zrozumcie kazdy człowiek  potrzebuje miłości  uciekaj  od toksycznego partnera czy partnerki jesteśmy  wolni i mamy jedno życie  tylko jedno.Ktoś  myśli nie dam rady wpadasz w nerwicę  depresję  a ja ci powiem dasz radę bo jesteś silna i to bardzo sama nie wiesz jak bardzo . Pisałam o pewnym małżeństwie które jest  z sobą  długie lata kobieta w tym związku  długo była  źle traktowana przez swojego męża  po dwudziestu latach zrozumiała iż istnieje inne życie, ze może być kochana adorowana i ma swoją  wartość tu można  poruszyć temat zdrady dlaczego zdradzamy ona nie zdradziła  ale poznała kogoś kto jej otworzył  oczy mimo że ma dom dzieci rodzinę.Nie patrz na to co powiedzą inni ludzie bo oni nie przeżyją za ciebie życia te słowa usłyszałam od pewnej osoby która  wiele przeszła w swoim życiu a dziś  ma męża  który ją kocha i szanuje zaznaczę  ze to nie pierwszy mąż tej osoby. Kiedyś ja zapytałam jak  ty to robisz że nie przejmujesz się innymi wiecie co usłyszałam a czy oni by się tobą przejeli .

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kobieta i mężczyzna dwie strony

STRACH

POMYŁKA CZY SZCZĘŚCIE